在935的下午和晚上

好開心

聊好多  好瘋好羞好可愛

跟你們一起  很放得開

一起為EL Idol努力

一起大笑

Because of English,

we are able to be together like this.

Because of English,

we are able to laugh out loud like this.

Because of English,

we are able to challenge ourselves like this.

Because of English,

we know after next week, we can go out and have A LOT FUN.

TOGETHER!!!


加油 

在一起

一家人

我喜歡


ps 馬麗真的沒有八卦好說  如果有  我一定會大聲告訴大家的  讓每個人都分享到我滿滿的幸福
      現在是自己選擇的  很棒  真的  只是我不喜歡單身衣  那不是我的style   XDDDDDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    maria3D 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()